8 תשובות
אני חושב שהם יכולים להסתדר
מינוס ומינוס זה פלוס לא?
אם הם בוגרים אז זה יכול להיות משהו להתפתח איתו ביחד
לא חושבת ששני מתוסבכים יכולים לעבוד ביחד נקודה
שואל השאלה:
תפרטוו
כן כולם חברים
שישמרו את התסביכים לעצמם זה לא צריך להיות מתמטי
זה אחלה בסך הכל אולי היא יכולה להרגיש אמא שלו מידי כאילו תלוי אם הם מתוסבכים או שהם עובדים על הבעיות
מרגיש לי שצריך את הצעד המאזן אחרת זה רק ידרדר וידרדר
התחברות ל