11 תשובות
תכתבי לו
מה אכפת לך לכתוב לו את גם ככה לא תראי אותו יותר
יש לך את האינסטגרם שלו?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
תשלחי לו הודעה את חייבתת
תכתבי לו באינסטגרם
כואב לי בלב בשבילך
פליז תעדכניי
שואל השאלה:
חחח דיי מביך לי עדיין אבל אןלי אכתוב
אנונימית
תכתבי לוו את לא תראי אותו יותר בחייםם
שואל השאלה:
כי מרגיש לי שהוא לא רוצה אותי כי בפרום הלכתי אליו כמה פעמים וכן דיברנו אבל הוא לא הראה ממש עניין והוא גם ידע שהוא לא יראה אותי יותר
אנונימית
בסדר את תדעי שניסית את שלך ואם הוא לא מעוניין. אז הוא מפסיד תזכרי את זה תמיד❤
התחברות ל