9 תשובות
כן
Scp
אכן כן
ההגדרה של רייג בייט
בשביל שזה יהיה רייגבייט משובח זה צריך להיות ככה:
"אתם מוכרים כאן גלידות?"
ואז לשאול את המוכר "אתה עובד פה?"
ואז לשאול "רגע ואתם פתוחים עכשיו?"
אני רייגבייטרית במקצוע שלי, והייתי מגדירה את זה יותר בתור הטרלה ממוצעת ולא רייגבייט ממש רייגבייטי
זה בעיקר נועד לבלבל את הצד השני אך לא בהכרח להכעיס אותו. (אלא אם כן רואים שהצד השני מאוד קרוב לכעוס ואז זה כבר הופך לרייגבייט)
רגע אתה רוצה לדעת את התשובה?
התחברות ל