2 תשובות
אם אני לא טועה במיטב יש אפשרות שיחה טלפונית להתייעצות חיילים תנסה
הייתי במקומך אומר שבא לי לדבר עם קבן או קפס ולהגיד שזה אישי ורק לדבר זו זכות שמגיעה לך
אנונימי
באותו הנושא: