התחברות הרשמה

למי שניגש מחר לבגרות בפסיכולוגיה

למדתי ממש את כל הנושאים אבל דילגתי על קונפליקט וזיכרון. ולגבי אלטרואיזם אני יודעת ממש בקטנה בקיצור רוב הסיכויים שהאופציות האלה אני אפסול מחר לעצמי בבחירת שאלות. אני מבושלת?

שאר הנושאים אני באמת מדקלמת טוב ובגלל זה העדפתי להתמקד בהם במקום לערבב
22 ביוני 2026, 02:41
בגרותפסיכולוגיה5 יחידותשאלוניםמגמות    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
מישהו שניגש לבגרות בפסיכולוגיה מחר?
מי שניגש לבגרות בפסיכולוגיה מחר
מי שניגש לבגרות בפסיכולוגיה
מי שניגש לבגרות בפסיכולוגיה מחר יא
מישהו שניגש לבגרות השנה במדעי החברה(פסיכולוגיה), אין פרק של פסיכולוגיה חיובית בבגרןת נכון?
מי שניגש מחר לבגרות בפסיכולוגיה
מי שניגש לבגרות בפסיכולוגיה בקרוב הורידו מהמיקוד את תפיסה ויש רק זיכרון? בחלק של פסיכולוגיה קוגניטיבית
יש פה מישהו שניגש לבגרות קיץ בפסיכולוגיה ויש לו את הספר מיקודית אני צריכה שאלה
יש כאם ישהןץו שניגש לבגרות מועד ב והוא היה היחיד שניגש?
מי שניגש לבגרות חורף בלשון ומי שניגש בגרות קיץ, זה אותו כמות חומר?
מי שניגש השנה לבגרות פנימית בתנך, כמה פרקים יש לכם ללמוד לבגרות?