85 תשובות
לא כולם שואלים?
ידוע שבסדר ואפילו מבורך
לא
לא
ממש לא, הטרדה לכל דבר.
לא זה הטרדה אפילו
שואל השאלה:
למה כולם אומרים לא
הרי אתן תרצו לצאת עם קטן?
באיזה דייט לשאול אז
אנונימית
בטח לא בדייט ראשון
זה קורע
שואל השאלה:
מקסימום שני
אנונימית
מזאומרת למה כןלם אןמרים לא
זה מוזר בדייט ראשון ועוד הרבה יגידו לך "לא מתאים
לא שואלים דבר כזה, זה כמו שאף בחורה לא תרצה שישאלו אותה כמה אצבעות היא מצליחה לדחוף.
כשתגיעו למיטה תראי פשוט.
לא
למה זה בכלל פקטור? את בוחרת את אהבת חייך מה זה משנה מה הגודל?
אנונימית
לג'יט, אם הוא נפגע ולא זורם עם השאלה אז הוא לא גברי ומשעמם
אנונימי
ברור!!
לא יודע, זה רייג'בייט בינוני כזה
אנונימי
הגודל מאוד רלוונטי
אי אפשר להקטין זוגיות רק "למצוא את אהבת חייך"
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית לא להמציא
את לא רוצה לצאת עם גבר שיש לו גזר גמדי נו באמת
אנונימית
סטטיסטית לרוב אין קטן מאוד.
אנונימי
אם בחור מוצא חן בעיניי והולך טוב לא מעניין אותי הגודל
אנונימית
ומה אם הוא מעדיף רק פטמות בצבע ירוק זרחני, עדיין נשמע לגיטימי לשאול?
שואל השאלה:
כן אנונימית עד שתגיעו למיטה ותזייפי אורגזמה
אנונימית
רוב הנשים מגיעות לאורגזמה מגירוי בדגדגן בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
טיפה עקצוצי נסיך זה פגע לך בנקודה רגישה אה
סהכ שאלתי באיזה דייט נהוג לשאול, אני לא אצא עם ילד
אנונימית
הבנים שעונים שזה לא לגיטימי אבל שואלים את האישה בדייט ראשון או שני אם היא בתולה/"שמורה"/עשתה דברים מיניים בעבר, מה ההבדל? ראיתי שהרבה בנים חוצפנים מנסים לנרמל את השאלה הזאת
אנונימי
^^^ 1-0 לאנונימית..
מישהו פופקורן?
^^^ העובדה שעניתי בצורה צינית, מחזקת שלא מעניינת אותי השאלה.
ואת בחרת להגיב ברצינות, מסקרן
תקשיבי את לא נשמעת בחורה ביישנית, אז מה את מתלבטת באיזה דייט כאילו זה רלוונטי
תשאלי גם אחרי עשר דקות בדייט הראשון
אנונימי
זה שיש לך את מנהרות הכרמל בין הרגליים לא אומר שאת צריכה להטריד גברים בדייט הראשון, ואורגזמה ממש לא מושפעת רק מהגודל של איבר המין.
שואל השאלה:
תתחילו לנרמל שאלות על מיניות, לא בעיה שלי שאתם חסרי ביטחון
ואנונימית כל בנאדם עם היגיון בריא יבין אותי, אני לא יכולה לשכב עם בנאדם שאני לא נמשכת ליצור שלו וכמובן לחיות איתו
אנונימית
לא אחות
שאלות על מיניות זה בריא ומבורך, אבל לשאול את זה בדייט ראשון משום מקום זה לא פחות ממטריד.
אבל בנות גומרות מהדגדגן שואלת השאלה
אנונימי
שואל השאלה:
אולי די להתייפייף, זה שגברים בוחרים את האישה שלהם לפי תחת וציצי זה בסדר אבל לי אסור חחח
וזה שנשים גומרות מהדגדגן לא סותר את זה שיש לו בוטן, פשוט אין משיכה
אנונימית
סתם מתוך סקרנות.. את פיזית נמשכת רק לגודל של איבר המין שלו, או שיש מכלול נוסף?
חיים שלי מה הקשר זה כמו שישאלו אותך איזה מידה את בחזייה
כל אחת שונה
אני אישית לא אפסול מישהו בגלל גודל האיבר וזה לא שיקול מבחינתי
אנונימית
שואל השאלה:
אתה שואל בתור מה? סתם מתוך סקרנות
נראה שקצת נקודה רגישה שם
אנונימית
תבחרי גבר גם לפי הגודל של התנוך שלו אם את רוצה, פשוט לא שואלים את זה בדייט ראשון.
איזו פדחנית את שומעת עדיף לך ללכת לישון
אם ככ הרבה אנשים אומרים לך שזה לא תקין אני לא מבינה למה את ממשיכה לנסות להצדיק את עצמך.
שואל השאלה:
אוריקי יש עיניים וגם אם לא יש משקפיים
אנונימית
^וואי אשכרה למה לנסות בכוח לחשוב שזה דבר נורמאלי לשאול
אז תסתכלי עם העיינים שלך ואל תשאלי
את רוצה להגיד שאם תמצאי מישהו מדהים שמוצא חן בעינייך את תפסלי אם תדעי שיש לו קטן?
זה לפספס בן אדם בגלל גודל איבר
אנונימית
שואל השאלה:
לצערך כן^ אני לא אחיה בעונש
אנונימית
^זה יותר לצערך
אנונימית
אז הבעיה היא אצלך ואת מפסידה לילה טוב קוקי
^^^^^^^^ מתוך סקרנות, כי ניתן להסיק שזה לא נקרא "דייט", אם כל מה שאת מחפשת בו הוא את גודל איבר המין שלו.
בטח את נראית כמו קיפודה
שואל השאלה:
היית מת חחח אוריקי מחר בית ספר
אנונימית
לא ממש לא לגיטימי חיים
באמת כמו שישאלו אותך מה מידת החזייה שלך
חיים מחר אני קם ב2 בצהריים ואת צריכה ללכת לחזרות של סוף כיתה ו ישבורה
את מתכוונת לקטן רפואי? כאילו מישהו עם בעיה רפואית שיש לו מיקרו או שסתם מישהו ממוצע. כי אם מדובר בזוגיות ולא בסטוץ זה באמת טיפשי אם מדובר על קטן יחסי ולא מצב רפואי. בכללי גם אם תשאלי גבר על גודל בדייט ראשון לדעתי הוא יקח אותך פחות ברצינות
אנונימי
היא סתם עושה רייגבייט וואטאפק
שואל השאלה:
טיפה עקצוצי יקרי
מובן לי שאתה פגוע ממה שאני אומרת וזה באמת בסדר, מכבדת
אני לא רוצה לצאת עם מישהו שאני לא נמשכת אליו.
זה בדיוק כמו שאתה לא תמשך לגבר כי אתה לא אוהב אברים עומדים, אותו הדבר
אנונימית
זה לא לא נמשכת אליו זה לא נמשכת לאיבר שלו
יש הבדל בין משיכה חיצונית בסיסית לבין לקבוע אם להמשיך איתו בגלל גודל איבר
אנונימית
חיים את פשוט מחפשת סטוצים אם היית רוצה בן זוג לא היה לך אכפת מה הגודל שלו את פשוט פדחנית תלכי לטינדר במקום להיות בסטיפס
^^^ברה את ליטרלי חוזרת על אותם הדברים, בשלב הזה אני כבר מתחיל לחשוב שזה טרול..
את רשמת "לא נמשכת אליו", אז השאלה שלי אם זה נטו לאיבר המין, או אליו כמכלול שלם כמו פרצוף, אופי, מבנה גוף, צבע עור וכדומה.
עד כה דיברת נטו על אורך איבר המין, אז זה אומר שאת גם נמשכת לשחורים ג'ינג'ים אסייתים במשקל של 170 קילו עם צבע עיניים טורקיז, ושיער קש? כמובן עם אורך של 25 ס"מ או שזה לא מספיק (?)
שואל השאלה:
אנונימית, אני בודקת את השטח לפני זה הכל. שאלתי שאלה ועשיתם מי זה מדע טילים
תחשבי שאת יוצאת עם גבר והגעתם למיטה והוא טוען ששכח לספר לך שיש לו פות והאם זה נראה לך תקין?
קצת להפעיל מוח
אנונימית
מה הקשר פות בחיי זה אפילו לא קשור
אנונימית
יואוו כפרה מה זה בודקת את השטח מה את מנחיתה מטוסים??
לא שואלים את זה בדייט ראשון וזהו מה את חופרת
איך הגעת לפותת השםם
^^ פתחה סניף חדש של בית בושת
שואל השאלה:
טיפה עקצוצי נסיך אתה יודע מה זה הבנת הנקרא?
השאלה שלי סהכ מאוד פשוטה - באיזה דייט לשאול אותו מה הגודל שלו.
אני מבינה שלקחת את זה אישי, אבל אתה חייב להבין שזה פשוט לא כזה עמוק
אני לא אצא עם גבר עם קטן, אולי אתה מכיר מקרוב אני לא יודעת זה כבר שלך.
יש המון מקרים של שקרנים אז אני מונעת את זה כמה שיותר מהר, שאלתי שאלה תמימה ופשוט נבחתם עליי
אנונימית
^זאת ממש לא שאלה תמימה
אנונימית
^^אם כבר מדברים על "הבנת הנקרא", לדעתי יש לך בעיית בהבנת הנכתב.
את שאלת אם זה לגיטימי לשאול בדייט ראשון, ולא "באיזה דייט לשאול אותו מה הגודל"
אבל בסדר, טעויות קורות.. סלחנו לך.
ולשאלה המעניינת.. האם לא ניתן לשקר עלייך במהלך הדייט?
כלומר את שולחת יד לחבילה כדי לוודא את המתרחש?
לדעתי זה כבר בגדר הטרדה, וניתן לכבול אותך על זה.
אוי נו בחייאת
א. זה לא דבר ששואלים בדייט ראשון
זה שאלה מאוד אינטימית ו דבר שני לדעתי צריך להגיע לזה כשהמצב באמת מתחמם ואם אשכרה הגודל של השמוליק שלו משנה לך עדיף שתהיי רווקה למה את לא בוגרת
שואל השאלה:
טיפה עקצוצי צודק! טעות שלי
המדע טילים שלכם מבלבל
בכל מקרה בוודאי זה השלב הבא, וחותמת לך שהם רצו את זה יותר ממני
אנונימית
לפחות הגענו להסכמה שאת טועה, חשים בהתקדמות
שואל השאלה:
טועה לגבי מה נסיך
עדיין לא אמרת לי מאיפה הסקרנות שלך
אנונימית
דאממ את ממש הרגע כתבת "טעות שלי"
ואני כתבתי מאיפה נובעת הסקרנות שלי, כנראה החלטת להתעלם..
שואל השאלה:
אפשר לדעת באיזו נקודה זה פגע בך
אנונימית
התסביך הוא שלמה יש אנשים כאלה מוזרים בעולם והתשובה לכך היא שלפעמים ההורים אחים כמו במקרה שלך
אנונימי
^^לא משהו ספציפי, אני נהנה להתווכח ואני רואה פה קורבן שלא החלטי עם התשובות שלו.
כן
שואל השאלה:
קורבן? אני אקח את זה כמחמאה.
בכל מקרה הייתי יותר מידי ברורה, תעשה בדק בית
אנונימית
לעיתים הזבל של השכן, הוא אוצר בשביל אחר.
העיקר שאת מאושרת
לא ידעתי שיש בנות כאלה מגעיל פשוט משיכה לא קשורה בהכרח לגודל וגם אם תגיעי לגמירה או לא זה לא קשור בהכרח בגודל זה קשור לבנאדם עם הזה שלו ואיך עושה את זה ובדברים שעושה לך את זה פרנטר לומד לעשות איתך מה שעושה לך טוב ושאת אוהבת וגם בלי קשר לגודל זה יכול להיות טוב זה הכול תלוי בתקשורת אחד עם השני וללמוד מה אוהבים
אנונימית
לא זה הטרדנ
יהיה לך בסדר אם הוא ישאל אותך את גודל החזייה?
אנונימי