22 תשובות
לא
יש דברים יותר חשובים שצריך להתמקד בהם ולשפר
יש דברים יותר חשובים שצריך להתמקד בהם ולשפר
כן
לא, זה מקום להטרדות אנשים ינצלו את זה לרעה
שואל השאלה:
^^^למה לא?
^^^למה לא?
אנונימי
לא סתם בזבוז משאבים
שואל השאלה:
^^^וואלה לא חשבתי על זה נקודה טובה
^^^וואלה לא חשבתי על זה נקודה טובה
אנונימי
נע עה זה יגמר נוראי
כי יש במדינה ככ הרבה דברים קריטיים שצריך לסדר ולתקן
ששירותים לטרנסים זה לא עומד על הפרק
ששירותים לטרנסים זה לא עומד על הפרק
יש כאלה פשוט שירותים גם לגברים וגם לנשים
לא.
זה יהפוך למקום של פדופילים, מטרידנים ואנסים. חוץ מזה, זה סתם יפריד חלק מהלהטבים מהחברה הכוללת
זה יהפוך למקום של פדופילים, מטרידנים ואנסים. חוץ מזה, זה סתם יפריד חלק מהלהטבים מהחברה הכוללת
לא
שואל השאלה:
^^^כן זה מה שהתכוונתי
^^^כן זה מה שהתכוונתי
אנונימי
לא
חוקית זה לא יעשה כלום כמובן עדיין יהיה אסור לעשות דברים מגונים
אבל כשקיום אישה נכנסת לשירותים ורואה שם גבר היא יודעת שזה חריג ויכולה להגיד לו לצאת או ללכת משם כי היא מבינה שזה לא בסדר
אם ננרמל מקום שיהיו בו גם נשים וגם גברים באנטמיות כזו זה פשוט יקל ככ לגרימת עוד ועוד מעשי אונס שאנחנו לא רוצים לראות
אישה לא תהסס כשהיא תראה גבר שם וזה כבר בעיה
חוקית זה לא יעשה כלום כמובן עדיין יהיה אסור לעשות דברים מגונים
אבל כשקיום אישה נכנסת לשירותים ורואה שם גבר היא יודעת שזה חריג ויכולה להגיד לו לצאת או ללכת משם כי היא מבינה שזה לא בסדר
אם ננרמל מקום שיהיו בו גם נשים וגם גברים באנטמיות כזו זה פשוט יקל ככ לגרימת עוד ועוד מעשי אונס שאנחנו לא רוצים לראות
אישה לא תהסס כשהיא תראה גבר שם וזה כבר בעיה
שואל השאלה:
אז מה הפתרון במקום זה?
אז מה הפתרון במקום זה?
אנונימי
שואל השאלה:
^^אם היא לא רוצה לראות גבר היא יכולה פשוט ללכת לשירותי נשים זה לא במקום
^^אם היא לא רוצה לראות גבר היא יכולה פשוט ללכת לשירותי נשים זה לא במקום
אנונימי
לא לנרמל את כל התופעה הזו
שאנשים בפני עצמם יגידו לעצמם מה שבא להם שהם חללית שהם לא אישה ולא גבר שהם עציץ מה שבא להם באמת
אבל שהנורמה החברתית היא זכר ונקבה, גוף זכרי וגוף נקבתי
וככה מתחלקים בחדרי השירותים אין מה לעשות
שאנשים בפני עצמם יגידו לעצמם מה שבא להם שהם חללית שהם לא אישה ולא גבר שהם עציץ מה שבא להם באמת
אבל שהנורמה החברתית היא זכר ונקבה, גוף זכרי וגוף נקבתי
וככה מתחלקים בחדרי השירותים אין מה לעשות
שואל השאלה:
אבל טרנסים מותקפים ומוטרדים גם בשירותים של המין הביולוגי שלהם
ודיברתי גם על אנשים שאין להם בדיוק גוף זכרי וגוף נקבתי (אינטרסקס)
אבל טרנסים מותקפים ומוטרדים גם בשירותים של המין הביולוגי שלהם
ודיברתי גם על אנשים שאין להם בדיוק גוף זכרי וגוף נקבתי (אינטרסקס)
אנונימי
לא
יש רק 2 מינים די עם השטויות
יש רק 2 מינים די עם השטויות
כן
הטרדות יהיו בכל מקום
יש גם מחוץ לשירותים אל תשחקו אותה השלט של "שירותי גברים/נשים" לא מפחיד אנסים מי שרוצה לאנוס אונס. כרגע מה שאתם עושים זה אך ורק גוזלים מנונבינארים את האפשרות להרגיש בנוח כשהם מחרבנים
הטרדות יהיו בכל מקום
יש גם מחוץ לשירותים אל תשחקו אותה השלט של "שירותי גברים/נשים" לא מפחיד אנסים מי שרוצה לאנוס אונס. כרגע מה שאתם עושים זה אך ורק גוזלים מנונבינארים את האפשרות להרגיש בנוח כשהם מחרבנים
זו פרצה לעבירות מין ופגיעות קשות
אני בעד ויש המון מקומות שעושים את זה
לכל מי שאומר שיטרידו שם, בשירותים ברכבת אין הפרדה מגדרית, בשירותים במטוס אין הפרדה מגדרית, ברוב שירותי הנכים אין הפרדה מגדרית-על כמה מקרי הטרדות שמעתם שם?
אני בתור גבר טרנס אינטרסקס מעדיף שירותים לא ממוגדרים. אם לא הייתי נכה הייתי מרגיש ממש חרדתי כל פעם שהייתי הולך לשירותים ציבוריים. עובדתית הטרידו אותי מינית בשירותים המון פעמים נטו כי אני טרנס.
לכל מי שאומר שיטרידו שם, בשירותים ברכבת אין הפרדה מגדרית, בשירותים במטוס אין הפרדה מגדרית, ברוב שירותי הנכים אין הפרדה מגדרית-על כמה מקרי הטרדות שמעתם שם?
אני בתור גבר טרנס אינטרסקס מעדיף שירותים לא ממוגדרים. אם לא הייתי נכה הייתי מרגיש ממש חרדתי כל פעם שהייתי הולך לשירותים ציבוריים. עובדתית הטרידו אותי מינית בשירותים המון פעמים נטו כי אני טרנס.
כל מי שאמר שזה "בזבוז משאבים ושטויות" מה הפתרון האלטרנטיבי שלכם? כי כרגע רובנו מתביישות להכנס לכל תא שירותים, גם של נשים וגם של גברים ואני מכירה כמה בנות שפגעו בגוף שלהן ונכנסו לביה"ח בגלל שהן מתאפקת ולא הולכות לשירותים במקומות ציבוריים בכלל