5 תשובות
אני אישית פשוט באתי עם הטפסים מודפסים של הנוירולוג שחתם לי על זה שאני צריכה לשם וקראו לי לבדוק התאמות ואז בחנו את הדף ואז נתנו לי אבל אני מכירה אנשים שעשו אותו דבר ולא קיבלו על מה את אמורה לקבל?
ואיזה טפסים יש לך?
מגישים בפנייה באפליקציה של מתגייסים ומעלים קבצים של האבחונים שמוכיחים את זה שיש לך לקויות למידה, שולחת את הפנייה, הם בוחנים את זה ויחזירו לך תשובה תוך שבוע בערך.
שואל השאלה:
כאילו פשוט תוצאות של הבחינה וטפסים שמוכיחים שיש לי הפרעות קשב וריכוז וזה אני חושבת שפשוט אני אדבר איתם מחר בטלפון או משהו וזה כבר משם
כאילו פשוט תוצאות של הבחינה וטפסים שמוכיחים שיש לי הפרעות קשב וריכוז וזה אני חושבת שפשוט אני אדבר איתם מחר בטלפון או משהו וזה כבר משם
אנונימית
את יכולה לנסות לדבר איתם בטלפון,
לי יש הפרעות קשב וריכוז והם רוצים משהו חתום על ידי נוירולוג או פסיכולוג או משהו פרטי לא רק את מה שהמקום שבו עשית את הבדיקות של האבחון נתנו לך
לי נגיד ביקשתי מהרופא נוירולוג שחותם לי על המרשמים של האטנט
(אני לא אומרת במאה אחוז זה פשוט מה שעבד לי ומה שאני הבנתי)
לי יש הפרעות קשב וריכוז והם רוצים משהו חתום על ידי נוירולוג או פסיכולוג או משהו פרטי לא רק את מה שהמקום שבו עשית את הבדיקות של האבחון נתנו לך
לי נגיד ביקשתי מהרופא נוירולוג שחותם לי על המרשמים של האטנט
(אני לא אומרת במאה אחוז זה פשוט מה שעבד לי ומה שאני הבנתי)
באותו הנושא: