7 תשובות
לעבוד
שואל השאלה:
מחפשת
גירל בכנות, תצאי לבד
המצב שלך לא ישתפר אם אין לך חברים אבל את תקועה בבית כל היום
תכשירי אנשים חדשים ותצרי חברויות
שואל השאלה:
לאיפה את ממליצה לצאת^
לים, לקניון, אם את מוצאת דברים שמארגנים תלכי לשם
באולינג
איי ג'אמפ יש מלא אופציות בתכלס
אפשר לעשות גם דברים לבד בבית
את יכולה לנצל את החופש ללמוד דברים חדשים ולמצוא תחומי עניין חדשים.
ואם כבר נמאס לך מהבית אפשר גם לצאת לטייל לבד, זה לא כזה נורא זה גם מביא שלווה פנימית כזאת ורוגע. וגם תמיד אפשר להכיר חברים
הייתי גם במצב הזה פעם
אנונימי
התחברות ל