9 תשובות
תנסי בונט
תשאירי אותם
בונט
ג'ל ומוס אחרי הקרם ודפיוזר אם יש לך
ג'ל ומוס אחרי הקרם ודפיוזר אם יש לך
שואל השאלה:
מה תשאירי אותם
איך
אני אחרי החפיפה שמה קרם לשיער מתולתל ואז כזה מוחצת אותם עם הידיים ונותנת לשיער להתייבש לבד
מה תשאירי אותם
איך
אני אחרי החפיפה שמה קרם לשיער מתולתל ואז כזה מוחצת אותם עם הידיים ונותנת לשיער להתייבש לבד
חלום שלי להבין גם, אני מקווה לתשובה כמוך
אנונימית
וגם תסדרי את השיער כשהוא רטוב ממש ממש
שואל השאלה:
הבעיה היא שהשיער שלי לא אחיד בטקסטורה
יש חלקים 3a ויש חלקים 2a
הבעיה היא שהשיער שלי לא אחיד בטקסטורה
יש חלקים 3a ויש חלקים 2a
אני לא יודעת לגבי שואלת השאלה אבל אם שמים הרבה ג'ל וכאלה זה מכביד על השיער ושוב מאבד את התלתל, זה משהו שלא נגמר חחח
אנונימית
^^כן גם שלי ככה
אני כן מצליחה שייראה טוב ל2-3 ימים, אבל זה מעייף ומלא תחזוקה, מה שכתבתי לך יכול מאוד לעזור
ישר אחרי המקלחת או אפילו בפנים, לסרק ולשים קרם, ג'ל, מוס ולכווצץ, (לא צריך הרבה מהחומרים, קצת יעשה את העבודה) אחר כף לאסוף אותו בחולצת טריקו ל10 דקות בערך ואז דיפיוזר או ייבוש טבעי. כשהוא יבש לגמרי תשימי סרום כדי להוריד את הקאסט של הג'ל
בלילה לעשות קוקו אננס (להביא את כל השיער לקוקו רופף למעלה עם גומייה גדולה) ומעל זה לשים בונט, זה אמור להחזיק לפחות יומיים וביום השלישי אפשר לעשות חצי קוקו או קצת להתיז מים שערבבת עם קרם בשפריצר
אני כן מצליחה שייראה טוב ל2-3 ימים, אבל זה מעייף ומלא תחזוקה, מה שכתבתי לך יכול מאוד לעזור
ישר אחרי המקלחת או אפילו בפנים, לסרק ולשים קרם, ג'ל, מוס ולכווצץ, (לא צריך הרבה מהחומרים, קצת יעשה את העבודה) אחר כף לאסוף אותו בחולצת טריקו ל10 דקות בערך ואז דיפיוזר או ייבוש טבעי. כשהוא יבש לגמרי תשימי סרום כדי להוריד את הקאסט של הג'ל
בלילה לעשות קוקו אננס (להביא את כל השיער לקוקו רופף למעלה עם גומייה גדולה) ומעל זה לשים בונט, זה אמור להחזיק לפחות יומיים וביום השלישי אפשר לעשות חצי קוקו או קצת להתיז מים שערבבת עם קרם בשפריצר