10 תשובות
ברור
כע
כן זה נספר.
אם את עונה מאנונימי זה לא נספר
אם את עונה מאנונימי זה לא נספר
כן אבל אם ענית לא אנונימי
שואל השאלה:
ואם הוא התנתק מהשאלה?
ואם הוא התנתק מהשאלה?
אנונימית
לא
לא נרשם גם אם זה אנונימי וגם אם זה מנותרק מהמשתנש
גם אם הוא התנתק מהשאלה.. הוא עדיין נתן לך פרח והוא נשאר שלך. אלא אם כן השאלה נמחקת ואז גם הפרח נמחק
כן אם לא ענית מאנונימי
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימית