17 תשובות
כל מה שהוא לא
מיני
גזעני
הומפבי
אובדני
ספאם
מיני
גזעני
הומפבי
אובדני
ספאם
יש תקנון אני דיי בטוח
כל מה שצחצח אמר חוץ ממיני, כל עוד לא מטרידים משתמשים אחרים אפשר לשאול שאלות שקשורות למין.
יש את חוקי האתר שם תוכל לראות מה מותר ומה אסור
שואל השאלה:
שאלתי שאלה על האם מסעדה מסיומת טעימה ומחקו
שאלתי שאלה על האם מסעדה מסיומת טעימה ומחקו
אנונימי
בצאט על הכל כל עוד הצד השני רוצה לדבר על אותו נושא ופה
כל מה שלא
מיני
גזעני
הומופובי
אובדני
ספאם
כל מה שלא
מיני
גזעני
הומופובי
אובדני
ספאם
שואל השאלה:
אז למה גם מותר להתגזען על אנשים ולקרוא להם מלא בשמות גנאי איומים כמו 'ערסים' וכו?
אז למה גם מותר להתגזען על אנשים ולקרוא להם מלא בשמות גנאי איומים כמו 'ערסים' וכו?
אנונימי
ערס זה לא ביטוי גזעני
בשביל שמשהו יהיה ביטוי גזע הוא צריך להתקשר לגזע
זה פשוט ביטוי מכליל
בשביל שמשהו יהיה ביטוי גזע הוא צריך להתקשר לגזע
זה פשוט ביטוי מכליל
שואל השאלה:
זה ביטוי מפלה לכל הפחות..
מעניין שיש צדדים שמותר להם וצדדים שאסור להם..
וגם לשאול על מסעדה אסור
זה ביטוי מפלה לכל הפחות..
מעניין שיש צדדים שמותר להם וצדדים שאסור להם..
וגם לשאול על מסעדה אסור
אנונימי
מה מפלה בערס בידיוק בוא תסביר לי
כלום
שואל השאלה:
כי זה כינוי גנאי..... זה כמו שאני קורא להומו רכרוכי
כי זה כינוי גנאי..... זה כמו שאני קורא להומו רכרוכי
אנונימי
לא זה לא
מאיפה הבאת את זה שזה כינוי גנאי זה פשוט לא נכון זה פשוט תיאור לבן אדם מסיום שאפשר להגיד שהוא הדבר הכי קרוב לעבריין
מאיפה הבאת את זה שזה כינוי גנאי זה פשוט לא נכון זה פשוט תיאור לבן אדם מסיום שאפשר להגיד שהוא הדבר הכי קרוב לעבריין
שואל השאלה:
מי שעבריין אפשר לקרוא לו עבריין. אבל ערס בשום פנים ואופן..
ובצורה רחבה יותר לפי הגדרתי כולם עבריינים
מי שעבריין אפשר לקרוא לו עבריין. אבל ערס בשום פנים ואופן..
ובצורה רחבה יותר לפי הגדרתי כולם עבריינים
אנונימי
תקשיב
אין לי שום בעיה עם ערסים
ממש כתוב לי בביו שאני ערס
הכיוני שלי זה כינוי גנאי למזרחים
אבל להגיד שערס זה כיוני גנאי זה פשוט לא נכון
אתה יכול לחפש את התיאור בגוגל
זה כמו להגיד על משהי ילדת אימו
זה תיאור
אין לי שום בעיה עם ערסים
ממש כתוב לי בביו שאני ערס
הכיוני שלי זה כינוי גנאי למזרחים
אבל להגיד שערס זה כיוני גנאי זה פשוט לא נכון
אתה יכול לחפש את התיאור בגוגל
זה כמו להגיד על משהי ילדת אימו
זה תיאור
^עם זאת, ערס זה תיאור של מישהו שמתנהג רע לכולם, מין עבריין
זה לא דבר טוב, ולכן זה ביטוי גנאי
זה לא דבר טוב, ולכן זה ביטוי גנאי
^אתה מתבלבל פה
אם אני קורה לעבריין עבריין
למרות שזה לא דבר חיובי להיות עבריין
זה לא הופך את זה לכינוי גנאי
כיוני גנאי זה בנוסף לתואר לקורא להם העלבה
"גנאי" כמו צ'חצ'ח, פראנק, דוס
אם אני קורה לעבריין עבריין
למרות שזה לא דבר חיובי להיות עבריין
זה לא הופך את זה לכינוי גנאי
כיוני גנאי זה בנוסף לתואר לקורא להם העלבה
"גנאי" כמו צ'חצ'ח, פראנק, דוס
באותו הנושא: