10 תשובות
מחכים שיסתיימו כל המועדים
אנונימית
שואל השאלה:
המועדים הסתיימו ב16.6ֿ
אנונימי
חיים זה לפני שניה
אנונימית
שואל השאלה:
כמעט שבוע... זה לא כאילו הם צריכים לבדוק את זה זה הכל אוטומטי זה מבחן אמריקאי
אנונימי
אני מחכה חודשיים לתשובות של הבגרות שקט
אנונימית
שואל השאלה:
בגרויות שבוחנים בודקים.......זה מבחן אמריקאי ממוחשב. משרד הרישוי יכול לעשות את זה אז למה לא משרד החינוך?
אנונימי
כי הם כאלה מסכנים ולא מועילים שמקבלים כסף על לא להזיז תתחת שלהם ויאללה כבר התחרפנתי מלהמתין לתוצאות אני לא ישנה בלילות בחיי
הם ממש יכלו שכל מי שיסיים יקבל תשובה מה הבעיה לא הבנתי
מה דחוף לכם התשובה לא הבנתי
ממילא אתם לא יכולים לגשת לשיעורי נהיגה עדיין רק ההכי גדולים שנולדו בינואר יכולים מיולי
תחיו את חייכם וכשיש תשובות תראו
נו נולדתי בינואר אני רוצה לדעת אם אני צריכה לעשות שוב או שעברתי
חוץ מזה זה מסקרן וכולם רוצים לדעת
התחברות ל