9 תשובות
כמובן תעשי ריפוסט למה שאת רוצה
כן, הומור עצמי זה חשוב ואני בעד חח
שואל השאלה:
כן אבל זה לא מביך?
אנונימית
שואל השאלה:
אני רצינית
אנונימית
נע, הכל טוב
אנשים שוכחים מהר
כן זה לא מביך
דרך אגב אלו כולה ריפוסטים בכל בסיידרר
בכלל לא מביך אני חושבת שיש לי גם איפשהו בריפוסטים שלי סרטון בסגנון כזה, גו פור איט גירל
אף אחד לא יודע בכמה מדינות היית
אז המשפט הזה הוא לא שלילי ולא חיובי
אני לא רואה בעיה עם ריפוסט כזה
התחברות ל
באותו הנושא: