9 תשובות
כמובן תעשי ריפוסט למה שאת רוצה
כן, הומור עצמי זה חשוב ואני בעד חח
שואל השאלה:
כן אבל זה לא מביך?
כן אבל זה לא מביך?
אנונימית
שואל השאלה:
אני רצינית
אני רצינית
אנונימית
נע, הכל טוב
אנשים שוכחים מהר
אנשים שוכחים מהר
כן זה לא מביך
דרך אגב אלו כולה ריפוסטים בכל בסיידרר
דרך אגב אלו כולה ריפוסטים בכל בסיידרר
בכלל לא מביך אני חושבת שיש לי גם איפשהו בריפוסטים שלי סרטון בסגנון כזה, גו פור איט גירל
אף אחד לא יודע בכמה מדינות היית
אז המשפט הזה הוא לא שלילי ולא חיובי
אז המשפט הזה הוא לא שלילי ולא חיובי
אני לא רואה בעיה עם ריפוסט כזה
באותו הנושא: