10 תשובות
שיחקתי כבר מגיל שבע
פחדתי מהשוטרים הייתי אזרחית למופת
אני אקנה עכשיו את החמישי וארצח את כולם
כן
כן
לצערי אני בגיל 11 חטפתי את הטראומה מהנעל עקב
^
רק רציתי לקנות נעליים :(
כן מה הבעיה
^^ וואו כןן תקשיבי אני לא אשכח את זה עד היום עם כל הטראומה שחטפתי זה עשה לי את הילדות
ממש
השאיר אותי מצולקת לכל החיים
כן
התחברות ל