12 תשובות
יש לי את אייפון 17 ואני מרוצה
מה התקציב שלך? את מעדיפה אייפון או אנדרואיד?
אייפון 15
שואל השאלה:
תקציב עד 5000
אנונימית
אם את אוהבת אנדרואיד אז גלקסי 26+
אם את אוהבת אייפון אז אייפון 17 פרו
אני ממליצה על האייפון 14 פרו מקס ממש!!!! או ה12 פרו מקס
^ה-12 הוא די outdated, לא?
^ כן אבל באמת שהיה לי אותו ואהבתי אותו בטירוף ועכשיו הוא די זול ועדיין אפשר למצוא אותו
אייפון 15
שיאומי הפציצו עם המכשירים החדשים. במיוחד הt17 מצלמה מטורפת, טלפון הצגה ונותן תמורה מטורפת למחיר.
אני ממליצה על שיאומי הם יצאו עם מכשירים חדשים במחיר מעולה לתמורה שהם נותנים ה t17 מעולה ויש לו מצלמה מתקדמת
התחברות ל