5 תשובות
אני עכשיו מתחיל י אכבל נראלי הדבר הכי טוב שאת יכולה לעשות זה להינות בנתיים
ולעלות לכיתה י גם ככה משגע אותי כי אני מבין כמה קרוב זה לסיים
עוד רגע את מתחילה פרק חדש בחיים שלך בדיוק כמוהם :)
שואל השאלה:
^^ 3 השנים הכי כיפיות שהיו לי תהנה
אנונימית
סיימתי יב לפני שנה ועדיין מרגישה כמוך
ההרגשה הזאת תעבור בסופו של דבר תחשבי שסיימת שלב בחיים ותכף צבא ויהיה טוב 3>
אני גם הייתי ככה לפני ארבע שנים סיימתי אבל את מבינה שבסוף כולם מסיימים בית ספר