13 תשובות
כן. סתם לא מוריד אבל מוזר קצת
כן, זה סימן יפה שמראה שהגיל שלך הוא בשעון
שואל השאלה:
אני בת 16 דווקא
אנונימית
תלוי כמה את צוחקת
מה השם שלך?
אנונימית
^^^אוי ואבוי את עוד בגילי אנחנו devolving
שואל השאלה:
לא עכשיו צוחקת כמו משוגעת אבל זה כן מצחיק
אנונימית
אני בת 17 וחצי וצוחקת מבדיחות סיקס סבן זה יכול להיות ממש מצחיק דיי
אני איתך בזה
אנונימית
לגיטימי
וואי זה מראה רע עלי כי שאני מספר בדיחות לבנות הן לא צוחקות ועל 67 הן כן אומייגד למדתי שאני כ"כ לא מצחיק זה משפיל
זה מעלה ואני גם בן 16
אנונימי
לא , אני מת על בדיחות בריינרוט שאין להן משמעות .
מעלה לי בטירוף
בנות עם הומור כמו שלי זה לחתונה
התחברות ל