12 תשובות
כי זה כיף ( (:
זה מעין סלנג של חו"ל, כנראה עיוות של yes
בא להם
זה סתם סלנג (:
כי זה באנגלית (yep)
ואני רגילה ^-^
ואני רגילה ^-^
אני כותבת יאפ ונופ, זה תלוי מי, יש כאלה שכותבות את זה כי 1d אומרים ככה ויש כאלה שסתם חושבות שזה יותר חמוד
שואל השאלה:
הבנתי..:-)
הבנתי..:-)
אנונימי
לא יודעת זה יותר כזה קול אני אומרת גם יאפ~_~
מקווה שעזרתי♥
מקווה שעזרתי♥
שואל השאלה:
אם וואן דיירקשן מדברים ככה אני לא אומרת כלום חוץ מזה:)
אם וואן דיירקשן מדברים ככה אני לא אומרת כלום חוץ מזה:)
אנונימי
זה סלנג - בחו"ל רושמים את זה בעיקר.. זה נראה לי הטייה סלנגית של המילה yes:)
סלנג שכיף להגיד
כי זה מגניב כזה חח ^^ סלנג של חו"ל.. טכנית זה אותו הבר כמו כן אז...
באותו הנושא: