7 תשובות
עד כמה שידוע לי זה למי שלפחות ניסה לפתור והיה לו הרוב נכון בשאלה
(אבל אני לא בטוחה לגמריי, קחי בחשבון שיש מצב שאני טועה)
שואל השאלה:
אוף..
אנונימית
שאלה נהדרת.
לא ממש ברור.

הרי יש כאלה שעבדו בפרך על אותה שאלה, לא הצליחו וויתרו, ככל הנראה נלחצו ונפגעו גם בשאלות אחרות.
אחרים בכלל לא ניסו לענות על אותה שאלה - ולא נפגעו.

מניח שהמעריך יחליט על פי המופיע במחברת הבחינה, ועל סמך בחירת השאלות של הנבחן.

יכול להעיד, כי לפני שנתיים בערך עברתי את 581.
אחד הסעיפים בשאלת הטריגו נפסל, משום שלא היה ברור מספיק.
עניתי על אותה שאלה, ומניתוח הציון שקיבלתי הבנתי שקיבלתי פקטור של 5 נק', למרות שלא ניסיתי אפילו לפתור את אותו סעיף שנפסל.

בקיצור, התרשמות המעריך וכל מקרה לגופו...
שואל השאלה:
אז זה לא חד משמעי פשוט לכולם?
נגיד אתה לא יודע אם חברים שלך שלא נגעו בה גם קיבלו?
אנונימית
הבנתי מתגובות באינטרנט (לא חברים) כי חלק קיבלו פקטור, ואחרים - לא.
שוב, אני חושב שהמעריך מחליט במצבים כאלה על פי התרשמות כללית מהנבחן
רק למי שניסה לענות על הסעיף
^^^איך ניתחת את הציון שקיבלת? פער של חמש נקודות בין מה שציפית לקבל לבין מה שקיבלת זה לא משהו שיכול להיות מוסבר רק על ידי פקטור
היו ארבעה סעיפים בשאלת הטריגו.
סעיף ד' נדמה לי נפסל.
את שני הסעיפים הראשונים פתרתי בהצלחה, אך הם היו הקלים יותר.
את סעיף ג' ניסיתי לפתור.
כתבתי לא מעט ומחקתי, אך לא הגעתי לתשובה.
הסעיף היה שווה להערכתי לפחות 10 נק', וקיבלתי עליו כנראה 7 נק'.
הייתי אמור לקבל 2-3 נק' על המאמץ בלבד, לא מעבר, שהרי לא פתרתי.

אגב, פתרתי גם הסתברות.
היו חמישה סעיפים.
ארבעה הצלחתי, ואת החמישי פשוט לא קראתי נכון - ולכן טעיתי, וגם עליו קיבלתי אולי 2 נק' מתנה - ככל הנראה המעריך קלט כי לא קראתי נכון, שהרי כל שאר הסעיפים היו נכונים, ולכן התחשב.

הנקודה היא שהמעריך הוא בן אדם.
יש מקרים שהוא פועל אמוציונלית
התחברות ל