9 תשובות
אחותי את מגישב את שניהם כל דף שהוא טיוטה צריך להיות כתוב מעל טיוטה בגדול זה הכל
אם אני לא טועה תמיד צריך להגיש את שתי המחברות
אנונימית
שואל השאלה:
כי בבגרות באנגלית בטעות השתמשתי בטיפקס ואז הבוחנת הביאה לי טופס חדש ואמרה לי להעתיק מחדש ואז הטופס עם הטיפקס היא אמרה לי לקרוע אותו ולזרוק לפח
אנונימית
לא יודע בחיים לא השתמשתי בטיפקס אבל אני מניח שמותר
אוקי בדקתי, ואסור..
אסור בכלל. אולי יסלחו לך על זה שזה רק בדפים שמחקת ורשמת טיוטה אבל זה גבולי...
לא אם היא רשמה טיוטה לא בודקים בכלל את הדפים גם אם יראו בטעות זה לא רלוונטי. רק אם היא כתבה על דפים שהיא הגישה יפסלו.
מה שאתה אומר הגיוני אבל זה משרד החינוך אז אני מאמין שזה הפוך
גם ככה יש עליהם המון תלונות זה תלוי בבוחנים ועל שטויות כאלה אני אפילו לא יודע אם הם יכולים לפסול..
התחברות ל