12 תשובות
תקשוב מבצעי זה תפקידים של תקשוב בשטח, יותר תומך לחימה
את יכולה לקרוא על זה באינטרנט ולהבין כי יש כמה תפקידים וכל אחד קצת שונה
מנהלת רשת ומגן טופז זה קצת יותר משרדי ואפשר להגיע לשיבוצים מאוד טובים מקצועית אבל שתדעי שמנהלת רשת גם שם יש הרבה שיבוצים וחלק יותר בבסיסים סגורים
את יכולה לקרוא על זה באינטרנט ולהבין כי יש כמה תפקידים וכל אחד קצת שונה
מנהלת רשת ומגן טופז זה קצת יותר משרדי ואפשר להגיע לשיבוצים מאוד טובים מקצועית אבל שתדעי שמנהלת רשת גם שם יש הרבה שיבוצים וחלק יותר בבסיסים סגורים
שואל השאלה:
איפה מנהל רשת? בתוך מבצעי??
איפה מנהל רשת? בתוך מבצעי??
אנונימית
שואל השאלה:
מה עדיף בעינייך?
מה עדיף בעינייך?
אנונימית
מנהל רשת לא בתוך מבצעי, אני חושב זה נקרא חיילת מקצועות מחשוב או שמתגייסים לתקשוב כללי ואז מקבלים שיבוצים לתפקיד
ובסוף תחשבי מה את מעדיפה, אם את רוצה יותר שטח וזה לכי למבצעי אם את מעדיפה עבודה משרדית עם אופציה לשיבוצים טובים לכי על מנהלת רשת או טופז
ובסוף תחשבי מה את מעדיפה, אם את רוצה יותר שטח וזה לכי למבצעי אם את מעדיפה עבודה משרדית עם אופציה לשיבוצים טובים לכי על מנהלת רשת או טופז
שואל השאלה:
כן אני די מעדיפה יותר משרדי לא חושבת ששטח בשבילי אבל ניסיתי לשנות ולא ממש נותנים לי תודה בכל זאת!!
כן אני די מעדיפה יותר משרדי לא חושבת ששטח בשבילי אבל ניסיתי לשנות ולא ממש נותנים לי תודה בכל זאת!!
אנונימית
הייתי מנהלת רשת זה כן משרדי אבל אני הייתי תומכת לחימה בשעות מטורפות הייתי עובדת מ9 בבוקר עד 23 בלילה ולא רק אני כל האנשים איתי במשרד כולל המפקדים
שואל השאלה:
וזה תמיד ככה או ספציפית השיבוץ שהיה לך כזה? לא נשמע לי גרוע ככ כל עוד זה לא בשטח.. ממליצה?
וזה תמיד ככה או ספציפית השיבוץ שהיה לך כזה? לא נשמע לי גרוע ככ כל עוד זה לא בשטח.. ממליצה?
אנונימית
מנהל רשת זה 100% במשרד אבל כן יכולים לתקוע אותך בבסיס גרוע בעיקר אם אין לך קה"ס או ת"ש
ומבחינת תפקיד זה נחמד לא גרוע כל כך
ומבחינת תפקיד זה נחמד לא גרוע כל כך
שואל השאלה:
מכירה מגן טופז? יודעת אם עדיף במידה וכן? שווה לבקש להחליף לאחד מהם מתקשוב מבצעי? ותודה!
מכירה מגן טופז? יודעת אם עדיף במידה וכן? שווה לבקש להחליף לאחד מהם מתקשוב מבצעי? ותודה!
אנונימית
שמעתי על זה אבל אין לי מושג מה עושים בתפקיד הזה
שואל השאלה:
היית מנהלת רשת בגדוד?
היית מנהלת רשת בגדוד?
אנונימית
שתדעי בגדול טופז קצת יותר טוב ממנהל רשת אבל השיבוצים עצמם לא מגוונים כל כך (רק צריפין, תראי במתגייסים), זה עדיין שיבוץ טוב פשוט זה האופציות. אבל מנהל רשת יכול להגיע גם לשיבוצים טובים מאוד שאפשר להתקדם מהם פשוט רוב הסיכויים זה שיבוצים רגילים. שני התפקידים האלה הם משרדיים ואם תפציצי בקורס תקבלי שיבוץ טוב
באותו הנושא: