6 תשובות
לפטור תגיעי ליתר ביטחון עם חצאית
שואל השאלה:
לבית משפט?
לבית משפט?
שואל השאלה:
אבל אני דתיה עם מכנסיים פשוט אני לא לובשת חצאיות בדרך כלל
אבל אני דתיה עם מכנסיים פשוט אני לא לובשת חצאיות בדרך כלל
אממ.. הצהרתי ברבנות, אז אין לי שמץ.
אוקיי ככה בכל מקרה תבואי לרבנות עם חצאית ותקבלי פטור ואם נגיד בבית ספר חילוני או אפילו לא קשור לזה הצבא כנראה יגיד לך ללכת ראיון ורק אם את תעברי ולדעתם את דתיה יהיה לך פטור אמיתי
פחות עובד...
באותו הנושא: