התחברות
הרשמה
אם משהו שאני מזמינה עולה בדיוק 75 דולר אני אצטרך לשלם עליו מכס?
18 ביוני 2026, 18:07
מכס
קניות ברשת
4 תשובות
לפי מה שאני יודעת שינו את הכמטת
ס
סתםשמנה2
אני חושבת שהעלו את זה שרק למעל 130 דולר צריך לשלם
א
אני כאן כדי להטריל
לא חושבת
S
SapSap6
לא
W
Whats_up_
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אם אני מזמינה משהו מהכרטיס אשראי של ההורים שלי הם יכולים לראות מה בדיוק הזמנתי?
במידה ויש מלחמת עולם ואני מזמין משהו מח"ול ההזמנה עדיין תגיע?
שאני מזמינה משהו מאליאקספרס הכרטיס שמחויב יכול לראות בדיוק איזה מוצר קניתי או שזה מראה קנייה כללית?
אני בדיוק מזמינה משהו מה זאת אומרת דואר רגיל?
אם אני מזמינה משהו מעדיקה ויש משהו שאני לא אוהבת אני יכולה להחזיר ולהחליף ?
כמה עולה משלוח מאמזון אם אני מזמינה משהו ב130 שקל?
אם אני מזמינה משהו מאיביי מכרטיס אשראי של ויזה רואים מה קניתי בדיוק בכרטיס?
אם אני מזמינה בטרמינל איקס משהו שעולה 600 , אני צריכה לשלם על זה מכס או משהו?
שאני מזמין אוטובוס לאילת ומשלם באתר שאני עולה לאוטובוס אני צריך לשלם עוד?
אני אצטרך לשלם מס אם אני מזמין משהו מחול שעולה בדיוק 270 שקל??
איך לוודא שמה שאני מזמין משיין מתאים בדיוק למידה שלי?