6 תשובות
בתיאוריה אין ציונים כמו מבחן רגיל
כתוב לך מספר הטעויות לא ציון כזה
זה אומר שעברת את התיאוריה בהצלחה
שעברת וכל הכבוד
כבר יש ציונים?!
[=)
שעברת אבל עדיין אין ציונים לתיאוריה לכל מי ששאל
התחברות ל