6 תשובות
שעברת
בתיאוריה אין ציונים כמו מבחן רגיל
כתוב לך מספר הטעויות לא ציון כזה
כתוב לך מספר הטעויות לא ציון כזה
זה אומר שעברת את התיאוריה בהצלחה
שעברת וכל הכבוד
כבר יש ציונים?!
שעברת אבל עדיין אין ציונים לתיאוריה לכל מי ששאל