7 תשובות
תעבורה לא נכנס
שואל השאלה:
ולגבי השאר?
אנונימית
אני אגיד לך את האמת לא הבנתי מה כתוב שם אז אני לא יכולה לענות
כיתה י לא יכנס אבל
שואל השאלה:
כאילו בתעודה שקיבלתי יש מלא ציונים ואני לא מבינה מה ילך איתי (באחוזים קטנים לבגרות)
אנונימית
שואל השאלה:
יש ציון מחצית יש הערכה בית ספרית
ויש גם חלק שרשום שנתי וזה מתחלק ל2- ציון שנתי והערכה בית ספרית
אנונימית
כיתה י לא נכנסת חוץ מהבגרות פנימית בביולוגיה וגם אז רק צריך לעבור
הציונים בעברית הולך להיות 30% מהציון בתעודת בגרות
ואם אמרו לכם שאתם בתוכנית החדשה לחלק מהמקצועות אז זה גם נכנס ל30%
התחברות ל