17 תשובות
ככה
אני לא יודעת על אילו חוקים את מדברת, אבל כדי להשיא אנשים איכותיים עם סטנדרטים צריך להתנהג בצורה איכותית
אנונימית
אני גבר איכותי ואין צורך בחוקים פשוט מאוד שתהיי בחורה עם ערכים טובים זהו
אנונימי
שואל השאלה:
^קראתי עכשיו מאמר עם חוקים איך להתכתב
ואני טועה בהם
^קראתי עכשיו מאמר עם חוקים איך להתכתב
ואני טועה בהם
אנונימית
אין חוקים, אם את מחפשת משהו אמיתי בלי משחקים אז אין צורך בשטויות האלו
שואל השאלה:
תראו פה:
תראו פה:
אנונימית
מקריאה מהירה של הכותרות רואים שזה סתם רעיל. אם את מחפשת מישהו רציני את לא צריכה את המשחקי אגו האלה
שואל השאלה:
אבל אם לא עושים את זה, זה משדר נואשות לא?
אבל אם לא עושים את זה, זה משדר נואשות לא?
אנונימית
^ממש אבל ממש לא.
אם כן עושים את זה זה משדר "אני לא מוכנה להיות מי שאני בקשר הזה, אני רק משחקת משחקים".
אני מכיר כמה וכמה אנשים שאם הם רואים שזה מה שמישהי שהם יצאו איתה לדייט או שניים עושה, הם כמעט מייד מאבדים עניין. אם את רוצה קשר רציני וארוך טווח, אני לא ממליץ לקבע את עצמך ככה.
אם כן עושים את זה זה משדר "אני לא מוכנה להיות מי שאני בקשר הזה, אני רק משחקת משחקים".
אני מכיר כמה וכמה אנשים שאם הם רואים שזה מה שמישהי שהם יצאו איתה לדייט או שניים עושה, הם כמעט מייד מאבדים עניין. אם את רוצה קשר רציני וארוך טווח, אני לא ממליץ לקבע את עצמך ככה.
אנונימי
^^או וואו עכשיו כשאני באמת קראתי את זה קצת יוצר לעומק אני יכול להגיד שזה אחד הדברים הכי דוחים שראיתי בחיי
זו הדרך להבריח כל גבר עם אפילו טיפה בגרות רגשית ו/או ביטחון עצמי, ולהשאיר רק את ההכי פתטים והכי נואשים. זה באמת סוג הגבר שאת מחפשת?
זו הדרך להבריח כל גבר עם אפילו טיפה בגרות רגשית ו/או ביטחון עצמי, ולהשאיר רק את ההכי פתטים והכי נואשים. זה באמת סוג הגבר שאת מחפשת?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל כל הסאברדיט הזה הוא על איך למצוא גברים ברמה ובואו אם עונים מהר זה כן משדר שאתה דבוק לטלפון
אבל כל הסאברדיט הזה הוא על איך למצוא גברים ברמה ובואו אם עונים מהר זה כן משדר שאתה דבוק לטלפון
אנונימית
^ו? את יודעת כמה סאברדיטים יש שמאמינים בדברים הכי הזויים ודוחים שקיימים?
ולגבי "לשדר שאת דבוקה לטלפון"...
אם את באמת דבוקה לטלפון אבל בכוונה לא עונה מהר זה גם חוסר כבוד לצד השני (אם את לא עונה פשוט כי לא רוצה להיראות נואשה), וגם להיות מישהי שאת לא.
קשר עמוק ואמיתי בנוי על אמון, כנות והבנה הדדית. אי אפשר להתחיל קשר כזה בשקרים ומשחקים.
ולגבי "לשדר שאת דבוקה לטלפון"...
אם את באמת דבוקה לטלפון אבל בכוונה לא עונה מהר זה גם חוסר כבוד לצד השני (אם את לא עונה פשוט כי לא רוצה להיראות נואשה), וגם להיות מישהי שאת לא.
קשר עמוק ואמיתי בנוי על אמון, כנות והבנה הדדית. אי אפשר להתחיל קשר כזה בשקרים ומשחקים.
אנונימי
^^חוץ מזה שתאמיני לי שרוב הגברים האיכותיים יראו את זה כדבר טוב אם את עונה מהר. זה מראה שאכפת לך.
גברים איכותיים לא חושבים בדפוסים של נואשות, רמה ודמויות. הם חושבים במונחים של מי הבן אדם שבצד השני? והאם מי שהיא באמת מישהי שאני יכול להתחבר אליה?
גברים איכותיים לא חושבים בדפוסים של נואשות, רמה ודמויות. הם חושבים במונחים של מי הבן אדם שבצד השני? והאם מי שהיא באמת מישהי שאני יכול להתחבר אליה?
אנונימי
שואל השאלה:
אז אין סיבה להקשיב
כי היה גם את הקטע הזה לא לשלוח הודעה אחרונה
אז אין סיבה להקשיב
כי היה גם את הקטע הזה לא לשלוח הודעה אחרונה
אנונימית
^6 לא, אני שופט מישהי על דברים אחרים לא איך שהיא מתכתבת
^אני לא מדבר על לשפוט הרגלי התכתבות, אני מדבר על לשפוט כשברור שהיא משחקת משחקים, לא מדברת כמו שהיא באמת, ועושה מניפולציות דרך ההתכתבות
^^לא לשלוח הודעה אחרונה יכול אולי לעבוד בטווח זמן קצר, אבל בסופו של דבר זה מראה חוסר עניין.
באופן כללי הרבה מהמסרים של הפוסט (את לא אמורה לעבוד קשה, הוא היחיד שאמור לעשות initiate, וכו') אלה דברים שאולי יכולים לעבוד כל עוד מערכת היחסים עדיין ממש חדשה ושטחית (גם אם לי ולעוד המון אנשים שאני מכיר זה מאוד יוריד), זה פשוט מראה חוסר עניין מוחלט, חוסר רצון בקירבת האחר, ובמקרים קיצוניים גם זלזול.
^^לא לשלוח הודעה אחרונה יכול אולי לעבוד בטווח זמן קצר, אבל בסופו של דבר זה מראה חוסר עניין.
באופן כללי הרבה מהמסרים של הפוסט (את לא אמורה לעבוד קשה, הוא היחיד שאמור לעשות initiate, וכו') אלה דברים שאולי יכולים לעבוד כל עוד מערכת היחסים עדיין ממש חדשה ושטחית (גם אם לי ולעוד המון אנשים שאני מכיר זה מאוד יוריד), זה פשוט מראה חוסר עניין מוחלט, חוסר רצון בקירבת האחר, ובמקרים קיצוניים גם זלזול.
אנונימי
אני חתכתי מהר מאוד מכל בחורה שהראתה לי שהיא משחקת משחקים. לא אכפת לי מכל החוקים האלה, זה חוקים שנועדו בשביל אנשים שנותנים לחברה להגדיר להם מי הם צריכים להיות וזה לא מה שאני מחפש.
כבחור איכותי שלא משחק משחקים אני מחפש בחורה איכותית שלא משחקת משחקים, בלי לחשוב "אני אשלח אני לא אשלח", אני למשל באמת עסוק רוב היום אז אין לי אפשרות לשלוח לה מלא הודעות, וגם יש לי תחביבים, וכל העניינים האלה, אז אני "בלא מכוון" נותן לה מקום להתגעגע. לא ממקום של משחקים, והבחורה אני כן רוצה לראות שהיא מראה לי עניין, אם היא לא עסוקה ובא לה לדבר שתיצור איתי קשר, שתתעניין בי, ואם אני עסוק אני אגיד לה שאני לא יכול לדבר כרגע אבל אני עדיין אתלהב בתוך תוכי על הרצון ואעריך את זה וזה יעלה לי ממש.
ואם את מי שאת, והכרת מישהו שהגדרת אותו כאיכותי, והוא לקח את זה בצורה מובנת מאליה, ולא התעניין, אז פשוט מאוד הוא כנראה לא איכותי כמו שחשבת. אנשים איכותיים לא משחקים משחקים.
כבחור איכותי שלא משחק משחקים אני מחפש בחורה איכותית שלא משחקת משחקים, בלי לחשוב "אני אשלח אני לא אשלח", אני למשל באמת עסוק רוב היום אז אין לי אפשרות לשלוח לה מלא הודעות, וגם יש לי תחביבים, וכל העניינים האלה, אז אני "בלא מכוון" נותן לה מקום להתגעגע. לא ממקום של משחקים, והבחורה אני כן רוצה לראות שהיא מראה לי עניין, אם היא לא עסוקה ובא לה לדבר שתיצור איתי קשר, שתתעניין בי, ואם אני עסוק אני אגיד לה שאני לא יכול לדבר כרגע אבל אני עדיין אתלהב בתוך תוכי על הרצון ואעריך את זה וזה יעלה לי ממש.
ואם את מי שאת, והכרת מישהו שהגדרת אותו כאיכותי, והוא לקח את זה בצורה מובנת מאליה, ולא התעניין, אז פשוט מאוד הוא כנראה לא איכותי כמו שחשבת. אנשים איכותיים לא משחקים משחקים.
אנונימי