5 תשובות
תעשי אם את רוצה זה לא אמור להיות טעות
שואל השאלה:
כאילו השאלה אם זה בזבוז
אנונימית
למה בזבוז? את עושה את זה בשביל עצמך לא בשביל אחרים
שמעי בסוף זה הורס את השיער מאוד מצד אחד זה יקל עליך בלסדר אותו
תיליטי מה את מעדעפה
זה יכול לההרס מהבריכה גם
אולי תעשי בסוף אוגוסט
אבל זה נשמר הרבה זמן פשוט גודל שורש
מחדשים כל אפשר כזה 5 חודש
אנונימית
התחברות ל