4 תשובות
לא
אם זה עושה לך טוב ולא חרגת ממה שהקצבת לך אז תפאדל תהני
כן, סמוטריץ ביטל את המכס עד 125 דולר אז עכשיו זה רק 75 דולר, אבל קנית בסין אז שילמת בייואן אין סיבה שזה ישפיע אבל העמלה על המרת מט'ח זה הקאץ'
התחברות ל