3 תשובות
הייתי מהזה נעלבת
זה ממש הגיוני שנפגעת
זוגיות 3 שנים זה הרבה זמן, יש סיבה לזה שהוא לא עונה?
אני אגיד לך מה
בזוגיות במיוחד ארוכה עכשיו אתם במצב נטרלי, שהיום יום שלכם אתם עסוקים ומתפנים אחד לשני בערבים שזה ככה אמור להיות בתכלס בחיים האמיתיים כשעובדים ויש לו"ז וכו'
כן מבינה למה זה פוגע ואפשר למצוא זמן בדברים הקטנים וכמה זמן זה כבר לכתוב הודעה אבל כשיש דברים על הראש אז הראש לא פנוי הוא לא במקום וזה לא אומר שהוא לא אוהב אותך ולא משקיע בקשר כי לא טוב לקפוץ ישר למסקנות ולהיתפס על זה יכול להרוס הרבה
עדיף תדברו על העניין הזה תראו אם תגיעו להבנה והשלמה של המצב או תמצאו פתרון
לדעתי אתם ביחד מלא זמן ואני לא חושב שזה בעיה יותר מידי גדולה, תלוי מה הייתה החשיבות של ההודעה