5 תשובות
לא
{;
זה סבבה להגיד
אם היא חברה טובה לא יהיה לה אכפת
אני לא חושבת שזה בכללי מביך אבל אותי זה כן קצת מביך להגיד שקניתי משהו משם חחח
לא מביך תהיי אותנטית . ושיין זה אחלה גם אם זה זול זה העיקר המתנה בטח היא התלהבה ולכן היא שאלה
אל תגידי לה לדעתי
אנונימית
התחברות ל