5 תשובות
יש שכבת שומן טבעית על הקרקפת ואם חופפים כל יום אז פוגעים בשכבה הזאת וזה יכול לגרום לנשירה
יש כאלה שאומרים שזה לא טוב לקרקפת או שזה מחזק את השיערה אבל אני אישית לא מאמין בדבר הזה
אני חופף כל יום כבר 17 שנה והשיער שלי בריא וחזק יותר מכאלה שלא חופפים כמה ימים
אני חופף כל יום כבר 17 שנה והשיער שלי בריא וחזק יותר מכאלה שלא חופפים כמה ימים
שואל השאלה:
לבנות זה לא טוב
לבנות זה לא טוב
אנונימית
הקרקפת מייצרת שמנים טבעיים שמגנים על השיער
ואם חופפים כל יום זה מייבש את השיער ואז הקרקפת מייצרת עוד שומן כדי לפצות על היובש וזה לא בריא לשיער
ואם חופפים כל יום זה מייבש את השיער ואז הקרקפת מייצרת עוד שומן כדי לפצות על היובש וזה לא בריא לשיער
שואל השאלה:
אז עדיף לפחות כמה שפחות?
אז עדיף לפחות כמה שפחות?
אנונימית
באותו הנושא: