התחברות
הרשמה
הגעתי למבחן בתאוריה באפליקציה ל5 טעויות לדעתכם עוד טיפה תרגול ואני יכול לעבור את התאוריה?
16 ביוני 2026, 15:47
תיאוריה
תיאוריה לנהיגה
נהיגה
לימוד נהיגה
טיפים
2 תשובות
בטוח
ו
וולטר וויט האמיתית
ברור
ס
סיקס סבן
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אם עברתי באפליקציה 9 מבחני תאוריה אבל עם כמה טעויות אני עוברת במבחן של התאוריה?
מבחני תאוריה ברשת ובאפליקציות זה דומה מאוד למבחן תאוריה אמיתי?
עשיתי מבחן תאוריה באפליקציה ויצא לי 13 טעויות עד כמה אני כושלת בחיי?
תגידו מבחן תאוריה אלו אותן שאלות כמו שיש באפליקציה הזאת של לימוד תאוריה?
חמש טעויות באפליקציה של התאוריה במבחן, שווה ללכת לעשות תאוריה?
השאלות שיש לי באפליקציה של לימוד תאוריה זה גם השאלות שהיו לי במבחן תאוריה?
אם עברתי 9 מבחני תאוריה ברצף באפליקציה אני מוכן לתאוריה עצמה?
אם למדתי לתאוריה רק דרך מבחנים באפליקציה ללמידה לתאוריה ועברתי שם הרבה מבחנים אני מספיק מוכנה?
כשהייתם בתאוריה, לפני שנכנסתם למבחן עשיתם מבחנים באפליקציה או שזה סתם מלחיץ?
השאלות בתאוריה דומות למבחני הדמיה באפליקציה נוהג?
עברתי פעמים רצוף שני מבחנים מדומים באפליקציה לתאוריה .אני מוכנה?