התחברות הרשמה

תגידו רק לי הכיסאות ברכבת ממש לא נוחים ושוברים לי את הגב? מה עושים עם זה?

אני מדבר על הרכבות החשמליות בצבע לבן וכחול לא הישנות בצבע אדום
16 ביוני 2026, 07:36
רכבתתחבורה ציבוריתכסאותרכבת ישראל    
2 תשובות
לא רק לך, באמת באסה
j
jbv ap
מבינה אותך זה לא נוח.
תתנחם בזה שזו נסיעה עם סוף.
ג
גוון סטייסי
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
שמתי רגליים על כיסא ברכבת ואיזה אשכנזי התחיל להגיד לי
למה בבית הספר אין כיסאות נוחים לתלמידים?
נכון המושבים ברכבת ממש ממש לא נוחים?
הכיסאות בבית ספר שלי לא נוחים לי כי אני גבוהה מה לעשות?
זה בסדר לשבת בכיסא של הנכים אם אין נכים ברכבת?
אני רוצה לקנות כיסא מה אתם אומרים לקנות כיסא מנהלים נוח או כיסא גיימינג כזה
למה הכיסאות בבתי ספר לא נוחים?
כיסאות נוחים או נוחות?
איזה קולנוע הכיסאות הכי נוחים?
למה כל הכיסאות לא נוחים לגב ומעקמים אותו?
יש לי כיסא גיימינג והמושב של הכיסא כבר מעוך ולא נוח