14 תשובות
תמחק אותו ותמצא תחביבים אחרים
{;
תנסה למחוק/ לשים מגבלת זמן שאחרי זה הטיקטוק ינעל לך
מוחקים
או עושים טיימר כמה זמן באפליקציה ואז לצאת ואז אם עברת נגיד ואתה באמצע לדבר עם מישהו אז סבבה אבל אסור להמשיך לגלול
ואם המשכת זה אומר שלא שלטת בעצמך שים 10 הצדקה או משהו כזה זה יכאב לך בכיס ואז המוח שלך ילמד לא לעשות את זה יותר ואז יהיה לך מיינד מטורף
מוחקים
ועושים התערבות עם חבר שאם אתה מטריד שוב זה אלף שקל לחבר
מוריד*
אפשר תמיד למחוק טיקטוק השאלה היא מה עושים בטלפון בלי הטיקטוק
שואל השאלה:
^הוו זאת שאלה טובה. תן עצה
אנונימי
הלוואי שהייתי יודעת
רעיונות לאפליקציות טובות יתקבלו בברכה
שואל השאלה:
^גם את רוצה למחוק?
אנונימי
לא יודעת אם למחוק כי אני לא אשרוד בלי אבל אני שונאת את ההשפעה שלו עליי ואני הרבה זמן רוצה לצמצם את הזמן צפייה שלי בטיקטוק
שואל השאלה:
^כמה שעות בערך ביום את באפליקציה?
אנונימי
חמש בערך מתוך שש שעות שאני בטלפון
שואל השאלה:
^חמש זה עוד בסדר, יש כאלו שיותר.
תנסי להוריד ל4 שעות ו40 דק' , סומך עליך
אנונימי
חח מבטיחה שאעשה מאמץ