7 תשובות
אני הבאתי רק נעליים להחלפה ואצלי לא הביאו בגדים להחלפה
אני חושבת שכדאי שיהיו לך אם תרצי להיות יותר משוחררת וקלילה.
שואל השאלה:
והרבה אצלך החליפו בגדים?
אנונימית
בגדול לא כזה יש טעם להביא אלא ממש את רוצה
אצלי? לא שזכור לי

אולי אבל זה גם קשור לזה שהאפטר שלנו היה ביום אחר, אם יש לך אפטר באותו יום תביאי בגדים
רק נעליים לדעתי בנים גם חולצה
אני אגיד לך איך זה היה אצלנו.
אצלנו בפרום אמרו להביא להחלפה בגדים בקוד לבוש לבן כמו במסיבת סיום נגיד כמו פשוט את הבגדים את המסיבת סיום.
בתכלס לקראת הסוף הבנות החליפו בכלל לפיגמות.
אני נגיד, הבאתי להחלפה את השמלה שלי מהמסיבת סיום, אבל לא החלפתי בסוף, היה לי סבבה להישאר עם השמלה שלי.
התחברות ל