אוקיי, בכיתות ח ו-ט הייתי שנתיים בגיטרה ופרשתי כי לא אהבתי את זה והשנה אני בכיתה יא ניסיתי ללמוד כינור ועוד פעם אני לא מוצאת בזה עניין וממש בא לי כלי נשיפה ובא לי ללמוד חצוצרה או משהו. זה שפל מצידי להתחיל שנה הבאה ללמוד חצוצרה? אני מרגישה שזה מה שבאמת מושך אותי ושקשה לי עם כלי מיתר. אני עוד מעט בת 17, אני צריכה להפסיק עם החוגים? אני פשוט מרגישה דחף למצוא תחביב, כי אני בן אדם מאוד בעייתי ואין לי תחביבים ועניין בכלום, ברמה שכל היום אני שפוכה במיטה בחוסר מעש ואני רוצה למצוא עניין במשהו.