7 תשובות
לא חושבת שיש קשר בין המצעד לרצון לשוויון
האמת שאני מבינה מה אתה אומר
אין לי כלום נגד המצעד אבל לרוב זה פרובוקציה טוטאלית
אין לי כלום נגד המצעד אבל לרוב זה פרובוקציה טוטאלית
הם גם רוצים שכל ערוץ ישדר את זה
ראיתי פה שאלה של מישהו שהתלונן על ערוץ שלו שידר את זה
זה לא שיוון
ראיתי פה שאלה של מישהו שהתלונן על ערוץ שלו שידר את זה
זה לא שיוון
מה שהבנתי שלפחות לחלק מהצועדים המצעד מבטא את הרצון לשיוון, כמו צעדת מחאה כזה.
שואל השאלה:
אחלה , אני סטרייט למה אין מצעד לסטרייטים?
אני באמת לא הומופוב שלא תטעו אבל מרגיש לי שהיום זה לא שנות השמונים היום יש שיוויון בין סטרייטים לגאים עובדה שאף אחד מהם לא מתבייש להגיד שהוא גאה , להגיד שאין שיוויון בגלל שאין נישואין אזרחיים זה אחלה אבל גם גבר שמתחתן עם אישה לא יהודית יכול להתלונן שהוא לא יכול להתחתן בארץ אין מה לעשות זה חרא אבל זה לא קשור לרק הומואים .
אחלה , אני סטרייט למה אין מצעד לסטרייטים?
אני באמת לא הומופוב שלא תטעו אבל מרגיש לי שהיום זה לא שנות השמונים היום יש שיוויון בין סטרייטים לגאים עובדה שאף אחד מהם לא מתבייש להגיד שהוא גאה , להגיד שאין שיוויון בגלל שאין נישואין אזרחיים זה אחלה אבל גם גבר שמתחתן עם אישה לא יהודית יכול להתלונן שהוא לא יכול להתחתן בארץ אין מה לעשות זה חרא אבל זה לא קשור לרק הומואים .
אנונימי
^כלפיך אין אלימות בגלל שאתה סטרייט, אנשים להטבים חווים אלימות כל יום בין אם זה פיזית נפשית או מילולית. להטב עדיין לא חוקי בהרבה מדינות ויש עדיין גם מדינות שיכולים להרוג אנשים רק בגלל מי שהם
המצעד נוצר בגלל מהומות סטונוול, הפעם הראשונה שהקהילה הגאה התנגדה להומופוביה
בלי המצעד לא היו לנו זכויות בכלל
המצעד הוא הפגנה
אנחנו חוגגים את עצמנו כי כל החיים מלמדים אותנו להתבייש בעצמנו
דברים לא ישתנו אם לא ינסו לשנות אותם
בלי המצעד לא היו לנו זכויות בכלל
המצעד הוא הפגנה
אנחנו חוגגים את עצמנו כי כל החיים מלמדים אותנו להתבייש בעצמנו
דברים לא ישתנו אם לא ינסו לשנות אותם
באותו הנושא: