4 תשובות
אי אפשר לדעת מזה שאתה אומר שהאינטרנט איטי בגלל שחבר נגע לך בהגדרות..
מה הראוטר שלך?
תביא תמונה של האתר של הראוטר שלך עם ההגדרות שלו..
צריך יותר פרטים חח
מה הראוטר שלך?
תביא תמונה של האתר של הראוטר שלך עם ההגדרות שלו..
צריך יותר פרטים חח
שואל השאלה:
d-link
הוא פתח פורטים ועכשיו מהירות האלעה איטית...
יש משהו שמאפס את ההגדרות?
d-link
הוא פתח פורטים ועכשיו מהירות האלעה איטית...
יש משהו שמאפס את ההגדרות?
יש כפתור קטן כזה שצריך ללחוץ עליו לחיצה ארוכה של שמונה שניות אם אני לא טועה ><
יש כפתור קטן מאחורי הראוטר אם אני לא טועה..
תלחץ עליו כמה שניות עד שתיראה שהראוטר מתחיל להבהב בנורות ואז תפסיק ללחוץ והוא יתאפס לבד..
תלחץ עליו כמה שניות עד שתיראה שהראוטר מתחיל להבהב בנורות ואז תפסיק ללחוץ והוא יתאפס לבד..
באותו הנושא: