7 תשובות
אוי אולי תסתום כבר
אין לי דעה פוליטית אחידה אבל סתם מעניין אותי
אם אפשר לשאול
אם לא ביבי במי היית בוחר?
אם אפשר לשאול
אם לא ביבי במי היית בוחר?
אנונימית
שואל השאלה:
אוי זה תירוץ גרוע אין פה שום הישענות על היועמשית או על השמאלנים הקפלניסטים אז מה זה שווה?
אוי זה תירוץ גרוע אין פה שום הישענות על היועמשית או על השמאלנים הקפלניסטים אז מה זה שווה?
אנונימי
שואל השאלה:
^ ליברמן , אזנקוט , בנט
חסר ?
^ ליברמן , אזנקוט , בנט
חסר ?
אנונימי
ואוו מעדיפה לחזור בזמן ולהצביע להיטלר
שואל השאלה:
למה לחזור בזמן להצביע לדיקטטור תצביעי עכשיו לביבי חסכתי לך מסע בזמן .
אין לך שום טיעון נגדי את רק אומרת לי לסתום והיטלר תגידי מה הסיבה שאת ממשיכה לתמוך בו אחרי כל ההרס שהוא הביא למדינה שלנו?
למה לחזור בזמן להצביע לדיקטטור תצביעי עכשיו לביבי חסכתי לך מסע בזמן .
אין לך שום טיעון נגדי את רק אומרת לי לסתום והיטלר תגידי מה הסיבה שאת ממשיכה לתמוך בו אחרי כל ההרס שהוא הביא למדינה שלנו?
אנונימי
אל תצפה לתשובה הגיונית מאף אחד פה סתם חסרי מוח
באותו הנושא: