11 תשובות
על כולם.
אם תהיה מתקפה
סביר להניח
כנראה
לא כזה בטוח
ייתכן
אנחנו לא מודיעין איראני
על כל מקום אפשרי אבל כן גם למרכז
שואל השאלה:
מה הסיכוי שזה ייקרה?
אנונימית
בוא נגיד שאנחנו בצפון הולכים כנראה לאכול את רוב הירי
אבל לא מן נמנע שירו גם למרכז ולדרום
60% שכן. הירי זה לא העניין. האיומים זה המשחק האמיתי. בסוף אם לא יהיה ירי זה לא כזה משנה.
לא
הם לא יירו שוב לדעתי
אנונימי
התחברות ל