11 תשובות
על כולם.
אם תהיה מתקפה
אם תהיה מתקפה
סביר להניח
כנראה
לא כזה בטוח
ייתכן
ייתכן
אנחנו לא מודיעין איראני
על כל מקום אפשרי אבל כן גם למרכז
שואל השאלה:
מה הסיכוי שזה ייקרה?
מה הסיכוי שזה ייקרה?
אנונימית
בוא נגיד שאנחנו בצפון הולכים כנראה לאכול את רוב הירי
אבל לא מן נמנע שירו גם למרכז ולדרום
אבל לא מן נמנע שירו גם למרכז ולדרום
60% שכן. הירי זה לא העניין. האיומים זה המשחק האמיתי. בסוף אם לא יהיה ירי זה לא כזה משנה.
לא
הם לא יירו שוב לדעתי
הם לא יירו שוב לדעתי
אנונימי
באותו הנושא: