5 תשובות
צריך להיות בערך חודשיים אחרי שעושים את הבגרות
חודשיים שלוש
סוף החודש/תחילת יולי
בסוף החודש כנראה, לקראת המועדי ב
אנונימי
הדד ליין זה שבוע לפני המועד ב
באותו הנושא: