2 תשובות
למה את צריכה פריצה? יש הכל באייפון בלי פריצה ואפילו בלי אייטונס - צלצולים, שירים ומשחקים חינם (אם תרצי אני אראה לך איך עושים את כל זה, זה אפילו נורא קל)
עדיין לא
אבל מצאו כשל בינארי שיכול להוביל לפריצה לא קשורה