5 תשובות
תכתבי לה בול מה שכתבת לנו
"וואי אני שונאת שיחות טלפון, בוא נעבור לוואצפ
דברי איתה מחר תגידי לה שאת פחות אוהבת שיחות ויותר מעדיפה להתכתב
אל תעני ותשלחי לה בווטסאפ באותו רגע
יכולה לכתוב?
אחרי כמה פעמים היא תבין את הרמז
ואם היא שואלת למה פשוט תגידי שאת באמצע דברים אחרים ולא יכולה לעצור
גם אני ככה אבל לא נעים אז אני עונה
אנונימית