2 תשובות
בית מאזן זה פשוט כמו פנימיה רק עם יותר קירבה מהצוות
שבית מאזן זה בית לכל דבר ואתם אחראים לסדר, ניקיון ואוכל ומעבר לזה שהסביבה יותר נעימה ותחושה אחרת מאשר בית חולים סגור כל היום 24/7
לא הייתי בבית מאזן אבל הטיפול נראה הרבה יותר מקצועי ואכפתי ויש ליווי יותר צמוד
וגם לרוב זה גג 12 אנשים בבית אני חושבת ככה
אנונימית
התחברות ל