חיילים בחייל האוויר שיודעים על תפקיד לוחם אש (כבאי) בחייל
לאחר סיום טירונות נודע שאני יכול לבקש בקשת שינוי שיבוץ 55 (יש לי המלצות מקצינים בדרגות גבוהות בחיל) יש שיודעים מתי בשנה מתחילים הקורסים של התפקיד וכמה תקנים יש בדרך כלל כל מידע יכול לעזור תודה רבה רבה