7 תשובות
איך הבנת את זה ככה.
אנחנו צריכים לעשות כמה שיותר פחות חטאים כי הוא הקריב את עצמו בשבילנו.
שואל השאלה:
אבל אם אנחנו לא עושים חטאים, אז הוא מת בשביל ה0 חטאים שלנו זה בזבוז
האם חטא הוא חטא כי האל אמר שהוא חטא, או שהאל אמר שהוא חטא בשל היותו רע?
הנצרות לרוב גורסת שחיים ללא חטא זו הצורה "הטבעית" לחיות, וכשאתה חוטא, למרות שאינך מקבל עונש, אתה בעצם פוגע בעולם.
כך שלמרות שאתה לא תקבל עונש על החטא בשל ההקרבה של ישו, החטא עדיין רע ביסודו.
שואל השאלה:
^^זה לא עונה על השאלה אבל תודה על המידע החדש
אגב, ישנה התייחסות לשאלה שלך בברית החדשה:
"מָה אֵפוֹא נֹאמַר? הַאִם נַעֲמֹד בַּחֵטְא כְּדֵי שֶׁיִּרְבֶּה הַחֶסֶד? חָלִילָה! אֲנַחְנוּ שֶׁמַּתְנוּ לַחֵטְא, אֵיךְ נִחְיֶה בּוֹ עוֹד?"
והאמת היא שאכן היו כתות וקבוצות מצומצמות שהאמינו בתפיסה האנטינומיסטית הזו, וביטלו את המוסר בשם האל, אך הכנסייה הוקיעה אותן.
בואנה אתה טוב
בדיוק כך, אחרת הוא הלך על פארש וזה פדיחות רצח
כמו לכבות מזגן בבית כשאבא שלך עובד חברת חשמל
בשביל מה הוא הקריב את עצמו בעבודה המסכנה הזאת אם לא בשביל שתתפרע על המתגים, זה סתם לירוק לו בפרצוף

וישו שלנו אולי הלך על מים אבל הוא לא הלך על פארש, יאללה חטאים