7 תשובות
כי לא עבד בניהם
כי הם מבינים שהם לא מתאימים
כנראה שהם נכנסו לסטטוס של זוגיות עוד לפני שהכירו כמו שצריך, ואז החבילה מתפרקת לה כשמבינים שזה כבר פחות מתאים
כי מבינים שזה לא מתאים
לא עבד
מה זאת השאלה הזאת איזה עוד סיבות יש להפרד
הסיבה המרכזית היא שהזוגיות שלהם התחילה מהר בלי באמת להכיר ולדעת שהם מכירים ו/או שהזוגיות התחילה מתוך אינטרסט של אחד הצדדים וכאשר הוא מימש אותו או הבין שהוא אינו אפשרי להשגה חתך. בסופו של יום זוגיות טובה נבנת לאורך זמן היכרות ולא מהרגע לרגע. (לצאת לכמה דייטים, להכיר, לדבר וכו' וללא הצגות וככה אפשר לדעת שהצד השני מתאים לכם)