5 תשובות
כי מבחינתן זה נשמע יותר נחמד מ"למה אתה מפריע לילד הזה?" אבל כן, זה קצת מביך לפעמים.
תתמודד
הפרעת, תתמודד עם הדרך שהמורה בוחרת להשתיק אותך
K2
כי הם מוזרים
שואל השאלה:
אני ליטרלי לא זו שהפריעה^^
שאלתי בכללי
אנונימית
חבר לכיתה הכוונה