2 תשובות
כולם התחבאו או משהו
זה כי הם עושים טימינג ופשוט מסתובבים בקבוצות במקום להלחם או שפשוט מתחבאים. זה מה שקורה בדרך כלל מתי שנראה שהגז מתקדם אבל מספר השחקנים עוד גבוה יחסית.
באותו הנושא: